گــــــــــــــــــــــــــــروه Phmusic

آغاز فعالیت رسمی گروه موسیقی phmusic

گــــــــــــــــــــــــــــروه Phmusic

آغاز فعالیت رسمی گروه موسیقی phmusic

آهنگ زیبای خــــــــــــــدا بـــــــــا مــــــنه از رضا صادقی

یه احساس خوبی مث خواب ناز

مثل یک نیایش تو اوج نماز

یه شوق عجیبی واسه پر زدن

تو دستای یک عشق پرپر زدن

مث خیس شدن زیر بارون شب

مث نقش لبخند رو مینای لب

یه حرفی مث آیه ی ربنا

قبوله تمنایی از آشنا

خدا با منه تا تو با من عجینی

کی میگه بده عشق پاک زمینی

یه احساس خوبی مث خواب ناز

مث یک نوازش تو اوج نماز

یه شوق عجیبی واسه پر زدن

تو دستای یک عشق پرپر زدن

مث خیس شدن زیر بارون شب

مث نقش لبخند رو مینای لب

خدا با منو تو شکوه و سکوت

سکوتی پر از حرف بارون زده

تمام سرانجام و آغاز ما

همین حس خوبه ؛ کی میگه بده ؟

ببین سایه ی عشق از ما چی ساخت

ببین حالمون خوبه ؛ ما عاشقیم

واسه دیدن شهر دریایی ها

خدا با منو تو تو یک قایقیم



ادامه مطلب ...

نگاهش می کنم ... شاید...

یکی را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمی داند . . .


نگاهش می کنم


شاید


بخواند از نگاه من 


ولـــــــــــــی...


افسوس او هــــــــــرگــــــــز


نگــــــاهـــــم را نــمــی خــــــواند

فراموش شدم

همه می گذرند و می گویند : چقدر زود دل بستی و من بی توجه به گفته ها هنوز هم در حسرت دیدن توام .

ولی کم کم تیک تاک ثانیه های انتظار به من فهماند ...

دیگر نمی خواهی! که بیایی

نمی خواهم باور کنم که حالا میان اصوات خاموش اشک و خرد شدنم از درون،

همه می گذرند و می گویند:


چقدر ساده فراموش شدی ...

هی فلانی ...

 

هی فلانی

 مگر نمی دانی ؟

می گویند رسم زندگی چنین است :

می آیند

می مــــــانند

عادتت می دهند

و مــــــــــــــــــی روند.

و تو در خــــــــــــود می مانی

و تو تنـــــــــــها می مــــــــــــانی

و تـــــــــــو دلتـــنـــــگ مــــی مــــانـــی

راستـــــی نگفـــتی رسم تو نیز چنین است؟!؟!؟!؟

 

مثل همه ی فلا نی ها ؟

آهنگ ,شعر و آکورد کما... رضا صادقی

دانلود در ادامه مطلب


تو میتونی منو از پا در آری،تو میتونی که اشکم در بیاری.
فقط تویی که میتونی عزیزم، منو عمری توی کما بذاری.
تو میتونی که روحم رو بپاشی،تو میتونی دوسم نداشته باشی.
آرههههه فقط تویــــــــــــــــــی که میتونی عــــــــزیـــــــــــزم.
بری لحظه ای یاد ما نباشی
ولی خوب میدونی نمیتونی بگیری از دلم هواتو
اینو خوب میدونی نمیتونی بگیری از من خاطراتو
تو میتونی نبینی خستگیمو تو میتونی نفهمی پچگیمو
تو میتونی که نادیده بگیری تمام لحظه های زندگی رو
بی وفایی تو خونته میدونم
میتونی بگذری اینم میدونم
میدونم میتونی بشکنی ساده
دل و حرمت هرچی هست میدونم



ادامه مطلب ...