گــــــــــــــــــــــــــــروه Phmusic

آغاز فعالیت رسمی گروه موسیقی phmusic

گــــــــــــــــــــــــــــروه Phmusic

آغاز فعالیت رسمی گروه موسیقی phmusic

مصاحبه دکتر چراغعلی در خصوص محسن یگانه


مصاحبه جنجالی  علی چراغعلی مدیر برنامه های محسن یگانه که واقعا تامل برانگیزه رو کامل مطالعه کنید.


واقعا جای تاسف داره که هنرمندهای ما چنین اخلاق زشتی رو دارند. این رو بر اساس مصاحبه های قبلی محسن یگانه مینوسم .


مطمئن باشید تنها محسن یگانه چنین نیست و حتی مردمی تر از محسن یگانه هم بدتر از اینها هستند.


ایمیلی هم از یکی از هواداران دو آتیشه رضا صادقی دریافت کردم که واقعا تکان دهنده بود که در آینده با کسب اجازه از ایشان منتشر خواهم کرد.


سپاس                                                                  Hidden Lover

نظر یادتون نره

متن مصاحبه در ادامــــــــــه مطلب.




علی چراغعلی مدیر برنامه سابق محسن یگانه که این روزها فعالیت خود را در موسیقی با ۸ خواننده جوان دیگر دنبال می‌کند با اشاره به گفت و گوی محسن یگانه با یکی از سایت‌ها و سخنانی که وی درباره برخی مسائل و حاشیه‌های اخیر عنوان کرده بود به پانا گفت: قصد داشتم مسائل بین من و محسن یگانه به جای اینکه در رسانه‌ها و روزنامه‌ها مطرح شود در دادگاه بیان شود و قاضی بین من و ایشان حکم کند اما پس از مدتی متوجه شدم که وی دنبال ایجاد حاشیه در رسانه‌ها است و جو تبلیغاتی زیادی راه انداخته است؛ به همین دلیل من از روز اول کاری خودم با محسن یگانه را به صورت تیتروار بیان می‌کنم.شروع کار من با یگانه از استدیویی که من کار می‌کردم آغاز شد؛ درون دفتر نشسته بودم و به من اعلام کردند دوستانی که آهنگ «نشکن دلمو» را خوانده‎اند تمایل دارند یک سری آهنگ جدید بخوانند و آنها به دفتر من آمدند و از آنجا با یکدیگر آشنا شدیم وی تاکید کرد: بر خلاف صحبت‌های ایشان که گفته بودند من کسی نبودم و هیچکس من را نمی‌شناخت باید بگویم من از سال ۷۶ تیزر تلویزیونی می‌ساختم و سال ۸۴ که آخرین سال حضورم در تلویزیون بود بالغ بر ۸۰ تیزر پخش شده از سیما داشت  من محسن یگانه را دیدم و قرار شد که با او همکاری داشته باشم، نخستین معضل ما نداشتن مکانی برای زندگی وی بود همچنین ایشان هیچ سرویسی نداشتند که کار خود را ادامه دهند و قرار دادی نیز با یک نفر دیگر داشتند که در صحبت‌های خودشان در مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌اند.وی به چگونگی جدا شدن محسن یگانه از مدیر برنامه اول خود اشاره کرد و ادامه داد: محسن یگانه به من گفت می‌خواهد قرارداد خود را با مدیر برنامه‌اش لغو کند به خاطر اینکه این قرارداد ناجوانمردانه است و پس از آن من با مدیربرنامه قبلی او صحبت کردم و متوجه شدم ایشان به ناحق این مدیر برنامه را انسانی شرور جلوه داده است. محسن یگانه در روز نخست همکاری با ما حتی یک کامپیوتر نداشت و ما اولین کاری که کردیم این بود که بینی او را عمل کنیم زیرا می‌خواستیم شکل و شمایل ایشان برای استار شدن مناسب باشد.چراغعلی در بخش دیگری از سخنان خود به پایان حضور این خواننده جوان در دفتر کار خود اشاره کرد و گفت: یک سال و نیم در دفتر ما بودند و من با ایشان همکاری می‌کردیم و وی در دفتر تدوین استراحت می‌کرد و آن دفتر محل زندگی ایشان شده بود و خیلی از دوستان هستند که می‌توانند این مطلب را شهادت دهند. دلیل حضور وی در دفتر نیز به خاطر مسائل مالی بود که نمی‌توانستیم برای ایشان مکانی را اجاره کنیم تا در آنجا استراحت کند.وی به انتشار آلبوم اول محسن یگانه و مبلغ قرارداد آن اشاره کرد و گفت: ایشان تمایل بسیاری داشت که آلبومش را بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان بفروشیم اما من برای این آلبوم ۳۴ میلیون تومان با آقای علمشاهی قرار داد بستم و با پیش پرداخت ۲۰ میلیونی کار خود را آغاز کردیم.من مجله‌های سال ۸۴ تا ۸۵ را هنوز در اختیار دارم در زمانی که وی کار اینترنتی می‌کرد هیچ رسانه‌ای ایشان را نمی‌شناخت، من با تمام مشکلاتی که داشتم خرج عمل‌های او را تامین کردم، البته امروز خدا را شکر می‌کنم اگر اتفاقی برای پیشرفت ما افتاد برای هر دوی ما بوده و من ادعایی ندارم که من از روز نخست جزو بهترین مدیر برنامه ها بودم. مشکل بزرگی که ایشان در آن برهه درست کردند این بود که آهنگی را که فرزاد فتاحی با نام خاکسترم نکن ساخته بود و برای کس دیگری ساخته شده را به یگانه داده بودند تا به صورت تست بخواند ولی این آهنگ را گرفت و آن را پخش کردند و اعلام کرد سی دی را در مکانی جا گذاشته و این آهنگ پخش شده است پس از آن دوستان از ما دلگیر شدند و من به آقای علیخانی گفتم هرچه قدر شما بخواهید من هزینه ای را به شما می‌دهم چون شما با خواننده ما همکاری کردید و علیخانی از من قول گرفت اگر قرار شد برای برنامه دیگری آهنگی ساخته شود محسن یگانه بخواند که تا کنون این امر انجام نگرفت و هیچ اتفاقی نیفتاد. آهنگی را نیز با محسن چاووشی خوانده بود به نام نفس بریده که ایشان بدون اجازه محسن چاووشی این آلبوم را از استودیو خارج و در اینترنت منتشر کردند و بعد از آن چاووشی سیستم آهنگ را تغییر داد و با فرزاد فرزین اجرا کرد .وی همچنین در ادامه با اشاره به سخنان یگانه درباره استفاده نکردن از مزایای فرزند شهید بودن و باقی قضایا گفت: درباره سخنان وی که از فرزند شهید بودن خود و استفاده نکردن از رانت صحبت کردند باید بگویم این حرفها نیز حدی دارد، ایشان بگویند از چه سالی حقوق فرزند شهیدی می‌گیرند آیا با وام بنیاد شهید در خیابان فرجام آپارتمان نخریدند؟ اگر علاقه‌مند هستند می‌توانم شعری را که برای پدرشان سروده اند را منتشر کنم که همه متوجه احساسات ایشان نسبت به پدر شهیدشان بشوند با یک بیت آن که می‌گوید: «پدرم … من بود چفیش …، سهمم از دنیا همین بود که بگم بابا ندارم»سال گذشته خود را فراموش کند ایشان شخصی است که خیلی خوب از صداقت و سلامت صحبت می‌کند اما در نخستین کنسرت که در وزارت کشور داشتیم وی به من تماس گرفت و پس از اینکه مادر و خواهرش گفته بودند که به مکان کنسرت می‌آیند از من خواست آنها را به سالن راه ندهیم اما زمانی که رسیدیم آنها وارد سالن شده بودند.چراغعلی ادامه داد: به خواسته ایشان مادر و خواهرشان را با دو مامور در اتاق شیشه ای گذاشتند پس از آن بچه های حراست سالن وزارت کشور به ما اعتراض کردند که این چه برخوردی است که من گفتم این یک مشکل شخصی است.چراغعلی همچنین به انتخاب یک نام برای آلبوم محسن یگانه از طرف خود خواننده اشاره کردو گفت: وی اسم آلبومی‌را انتخاب کرده بود تحت عنوان «این سی دی را بخر» سپس از هوادارانش خواست که نام آلبوم را انتخاب کنند و همین نامی‌را که خودش ساخته بود به عنوان نام انتخابی از هوادارن اعلام کرد حتی خبر ازدواجش را بعد از ۸ ماه با تبلیغ در مجله و سایت اعلام کرد.وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: این آخرین بار است که شان خودم را پایین می‌آورم و در مورد ایشان صحبت می‌کنم اما اگر لازم باشد در مرتبه بعد تمام مدارک و عکس ها و فیلم های موجود را منتشر می‌کنم. آنوقت سوراخ موش پیدا کردن برای بعضی ها در ایران خیلی سخت است.


منبع: پانا

نظرات 3 + ارسال نظر
mehran 1390/12/27 ساعت 23:18 http://moosicema.blogfa.com

نگاهی به پرچم سفید محسن چاووشی در وبلاگ موسیقایی ...
moosicema.blogfa.com
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

علی 1391/01/17 ساعت 19:16

دوست من آقای دکتر چراغعلی با این چراغعلی فرق داره
اصلاح کنید

علی 1391/01/20 ساعت 12:17

تو واقعا" با این بی اطلاعیت اداعات هم میشه که با موسیقی سرو کار داری؟؟؟

این متنی که اینجا نوشتی به نقل از آقای چراغعلی مربوط به علی چراغعلی مدیر برنامه ی سابق ایشونه و دکتر هم نیستن. علی چراغعلی صرفا" مدیر برنامه و در پاره ای از موارد کنسرت گذارن. این آقا در حال حاضر مدیر برنامه های فرزاد فرزینه!

دکتر محمد رضا چراغعلی آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپه که یک نفر دیگه سات و اصلا" ربطی به این علی چراغعلی و محسن یگانه نداره ، از کارهای ایشون میشه به موسیقی متن فیلم پرپرواز و آهنگسازی برای رضا صادقی نام برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد