گــــــــــــــــــــــــــــروه Phmusic

آغاز فعالیت رسمی گروه موسیقی phmusic

گــــــــــــــــــــــــــــروه Phmusic

آغاز فعالیت رسمی گروه موسیقی phmusic

مصاحبه دکتر چراغعلی در خصوص محسن یگانه


مصاحبه جنجالی  علی چراغعلی مدیر برنامه های محسن یگانه که واقعا تامل برانگیزه رو کامل مطالعه کنید.


واقعا جای تاسف داره که هنرمندهای ما چنین اخلاق زشتی رو دارند. این رو بر اساس مصاحبه های قبلی محسن یگانه مینوسم .


مطمئن باشید تنها محسن یگانه چنین نیست و حتی مردمی تر از محسن یگانه هم بدتر از اینها هستند.


ایمیلی هم از یکی از هواداران دو آتیشه رضا صادقی دریافت کردم که واقعا تکان دهنده بود که در آینده با کسب اجازه از ایشان منتشر خواهم کرد.


سپاس                                                                  Hidden Lover

نظر یادتون نره

متن مصاحبه در ادامــــــــــه مطلب.

ادامه مطلب ...

یک عدد خواهش!

درود بر کسانی که قدم رنجه می فرمایند و به وبلاگ کوچیک من سر میزنند.


خواهش میکنم اگر مطالب مورد پسند شما واقع میشه نظرات زیبا و شنیدنی خود رو بنویسید.


برای دسترسی بهتر به مطالب از سمت راست صفحه به بخش های وبلاگ سر بزنید.


سپاس.                                        

 

                                                                           Hidden Lover

آه ای تنهایی!


چــــــــــــون دوســـــــــت دشمنی کرد

دیـــــگــــــــــــر چه مـــــــــــــــــــــــــی توان گفت؟؟!؟!؟!؟

آهنگ زیبا و شنیدنی عذاب آخر از رضا صادقی

از روزی که تو اومدی
           هم غمه هم اوج فروغ

چقدر می ترسم که تو هم
           باشی فقط یه مشت دروغ

تو خوبی اما من بد
          عادت نکردم به خوشی

چه بد میشه اگه توهم
           اونی که میگی نباشی

تورو جونه ستاره ها
            نایی ندارم بشکنم

اگه نمی خوای بمونی
            بگو دلم رو بکنم

تورو خدا جون گلا
            نخوا بره آب از سرم

اگه می خوای بازی کنی
            تورو خدا بزار برم

کاشکی و شاید و اگه
             بن بست خوب آخره

کاشکی نشه شاید بشه
            اگه بگم شاید نره

چه آدما که اومدن
            رفتن و ما موندیم و بس

سهم من از حادثه ها
             فقط عذاب خاطرس

تورو جون ستاره ها
            نایی ندارم بشکنم
اگه نمی خوای بمونی
             بگو دلم رو بکنم

تورو خدا جون گلا
            نخواه بره آب از سرم

اگه می خوای بازی کنی
            تورو خدا بزار برم
ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای عاشقتم از رضا صادقی

میون صد هزار تا حرف/ تو میلیون ها گل آوازه/ تمومش گشتم و گشتم/ نبود در حد و اندازه

نبود حرفی بتونم باش /بگم حسی رو که می خوام/ به جز یک واژه ساده /که پر کرده همه دنیام

عاشقتم عاشقتم مثل عطر دعا مثل رنگ خدا مثل من که نفس به نفس با تو ام همه جا

برای گفتن حسم /هنوز یک واژه کم دارم /که تو شعرام به جای اون /همیشه نقطه می ذارم

منی که با همین احساس /یه عمر زندگی کردم/ نه می دونم نه می تونم /که به چشمات بفهمونم

عاشقتم عاشقتم مثل عطر دعا مثل رنگ خدا مثل من که نفس به نفس با تو ام همه جا

ادامه مطلب ...